Metodinių grupių sudėties tvirtinimas, 2022 m.
Metodinių grupių sudėties tvirtinimas, 2023 m.

Metodinės tarybos veiklos ataskaita, 2018 m. – 2019 m. 

Metodinių tarybos veiklos planas, 2022 m.
Metodinių tarybos veiklos planas, 2023 m.

Lietuvių kalbos metodinė grupė
Užsienio kalbų metodinė grupė
Socialinių mokslų metodinė grupė
Matematikos, gamtos mokslų ir informacinių technologijų metodinė grupė
Menų ir fizinio ugdymo metodinė grupė

Metodinės veiklos tikslas ir uždaviniai

Metodinės veiklos tikslas – nuolatinis mokytojų profesinės kompetencijos augimas ir aukštos ugdymo kokybės siekimas.
Metodinės veiklos uždaviniai:
– užtikrinti metodinį ir dalykinį mokytojų bendradarbiavimą ruošiantis organizuoti ugdymo procesą ir jį įgyvendinant;
– skleisti pedagogines ir metodines naujoves, dalytis gerąja pedagogine patirtimi, skatinti ją ir padėti ruoštis atestacijai.

Metodinių grupių, metodinės tarybos funkcijos ir metodinės veiklos formos

Metodinių grupių funkcijos:

– analizuoja ugdymo turinio formavimo, planavimo ir įgyvendinimo, vertinimo ir įsivertinimo strategijų įgyvendinimo klausimus;
– analizuoja ir vertina dalykų ugdymo programas, aprobuoja mokomųjų dalykų ilgalaikius teminius planus, neformaliojo ugdymo programas ir teikia rekomendacijas Kadetų licėjaus vadovui dėl jų tvirtinimo;
– analizuoja mokinių ugdymo sėkmingumą ir jų pasiekimus;
– konsultuojasi dėl pedagoginių problemų sprendimo būdų ir darbo metodikų;
– teikia siūlymus metodinės veiklos organizavimo klausimais Kadetų licėjaus metodinei tarybai, vadovams.
– rengia metų metodinės grupės veiklos planą

Kadetų licėjaus metodinės tarybos funkcijos:

– formuoja ugdymo turinio politiką, nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus;
– koordinuoja Kadetų licėjuje veikiančių metodinių grupių veiklą, telkdama mokytojus ugdymo dermei, tęstinumui ir kokybei užtikrinti;
– analizuoja mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato jos prioritetus;
– inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su mokytojų asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, pagalbos mokytojui institucijomis ir kt.;
– analizuoja ir planuoja ugdymo turinį, ugdymo proceso aprūpinimą, ugdymo kokybę ir ugdymo inovacijų diegimą;
– vertina mokytojų metodinius darbus bei mokytojų praktinę veiklą.
– rengia metų metodinės veiklos planą

Rekomenduojamos metodinės veiklos formos:
– probleminės diskusijos.

Informacija atnaujinta: 2023-03-07